Na profilach fizjoterapeutów coraz częściej pojawiają się informacje o odwołaniu wizyty na ostatnią chwilę. Problem niestety staje się coraz bardziej powszechny
...
Ja jakiś czas temu wrzuciliśmy tutaj informację, że w przypadku nie pokrycia kosztów wizyty nie będzie możliwości umówienia tego pacjenta na kolejny termin.
Efekt tego był taki, że póki tego pilnowaliśmy wszystko było ok. Ludzie sami wychodzili z propozycją, że zapłacą. Tylko co któraś osoba porzuciła temat i już nigdy się nie widzieliśmy.
No ale z czasem zaczęło się, Panie fizjoterapeuto jestem chora, Panie fizjoterapeuto córka mi zachorowała, Panie fizjoterapeuto wypadł mi ważny wyjazd, Panie fizjoterapeuto bardzo mi zależy itp. itd.
Uwierzcie, upominanie się o uregulowanie płatności nie jest miłe dla nikogo. Wizyty są rezerwowane najczęściej na 2-3 tygodnie przed. Jaki jest problem napisać, nawet dzień wcześniej, że nie dam rady dotrzeć.
Informacja o nieobecności na godzinę, czy dwie przed jest po prostu nieuczciwa. Braku takiej informacji nawet nie skomentuję...
A więc tak...

Od dnia dzisiejszego, niezależnie od stopnia naszej znajomości, ilości wizyt, które zrealizowaliśmy, czy pilności potrzeby, jeżeli nie odwołasz wizyty na 24h przed jej rozpoczęciem - bardzo proszę o uregulowanie płatności. W innym przypadku nasza współpraca albo zostanie zakończona, albo nigdy nie dojdzie do skutku. 

* 24h przed to nie 22.30 dnia poprzedzającego wizytę. 24h przed, to dokładnie doba przed.
** Jeżeli wysłałem Ci ten post i dotyczy on Ciebie, tzn. nie odwołałeś wizyty 24h przed oznacza to tylko jedno. Jest to zachęta do uregulowania płatności za wizytę w delikatny sposób oczywiście 😊
Bardzo mi przykro, ale od tej zasady nie ma wyjątku.
Miłego dnia 🙂

Nasz numer konta: 55 1050 1298 1000 0090 9389 2223